برخی اصتلاحات پر کاربرد
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

برخی اصتلاحات پر کاربرد
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (1301)

 

 

Buff

جادو و نیرویی که موجب افزایش قدر و مهارت می شود.

بعضی buff  ها مختص برخی کلاس ها می باشد مثلا یک buff که موجب افزایش  mana  می شود تاثیری بر کلاس های warrior ، rogue، death kinght ندارد.

 

Hp

مخفف health point به معنی میزان سلامتی می باشد.محلش کنار عکستان است که رنگ سبز می باشد.

 

Mana

به معنی قدرت جادویی می باشد که مختص کلاس های paladin ،mage، warlock، shman ،hunter druid، priest  می باشد.محلش زیر hp می باشد و رزنگش آبی می باشد. کلاس های دارای mana  کاملاً متکی به آن می باشد و بدون آن کار خاصی نمی تواند بکند و تاثیرش کم می شود.

 

Rang

توانایی کلاس warrior در نبرد می باشد جایش در زیر hp می باشد. Rang این کلاس با ضربه زدن به آن پر می شود و رنگش قرمز می باشد.

 

Energy

به معنی قدرت و انرژی می باشد که مختص کلاس rogue می باشد.در ابتدای بازی میزانش بر روی صد می باشد که با دادن تلنت و گرفتن گیلیف به صد و سی می توان انتقال داد.

 

Experience

به معنی تجربه می باشد.با گرفتن کویست و کشتن افراد افزایش می یابد.که به صورت خلاصه شده به xp معروف است.به رنگ بنفش می باشد و از سمت چپ صفحه تا سمت راست امتداد دارد.

 

Aura

به هر چیزی بر روی شما اعمال می شود می گویند.جادویی که دشمن بر روی شما اعمال می کند ، جادو هایی شما روی خودتان یا دوستانتان روی شمااعمال می کند ، buff و mont شما نیز یک aura می باشد.کلاس paladin دارای هفت aura می باشد.اگر دو paladin از یک aura استفاده کنند به قدرت آن ها افزوده نمی شود.

 

Item

هر چیزی می تواند در کیف شما قرار بگیرد Item می گویند.




برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: